Rollup to produkt, który jest niezbędny na wielu różnych wydarzeniach. Niezależnie od tematyki eventu, nadaje on autentyczności. Nieważne czy jest to spotkanie biznesowe, konferencja, wydarzenie muzyczne, czy też inna okoliczność, roll upy sprawią, że będzie ono odbierane za profesjonalne. Szukając roll-up warszawa skup się na istotnych kwestiach takich jak wzór, wymiary i cena.

Roll up co to jest?

Roll-up czy też rolap to baner reklamowy umieszczony na specjalnym stojaku, który można zwinąć. Idealnie dopełnia każdy event, ponieważ nadaje mu bardziej poważnego tonu. Może być to roll up dwustronny lub jednostronny. Zawiera on logo firmy lub danego wydarzenia. Oprócz tego są tam najważniejsze informacje o marce. Roll-upy często są tłem dla wielu istotnych momentów, znajdują się na zdjęciach z danego eventu i są reklamą produktu, którą widzą setki osób. Może doskonale rozpędzić Twój biznes, kiedy tak wiele potencjalnych klientów zobaczy jego ofertę. Roll up reklamowy sprawi, że oko każdej osoby spocznie na logo Twojej firmy. 

Jak zaprojektować roll up?

Projektowanie rolly to nie jest prosta sprawa, ponieważ musi być on idealnie dopracowany. Wszyscy potencjalni klienci będą patrzeć na niego w najważniejszych chwilach, a później na zdjęciach z wydarzenia! Rollup projekt musi być perfekcyjny, żeby odbiorcy nie znaleźli żadnych błędów. Projekt roll upu musi mieć również doskonałą jakość, żeby piksele nie okazały się widoczne po wydrukowaniu. Trzeba więc pamiętać, że decydując się na tanie wydruki, trzeba zbadać też ich cechy. 

Ile kosztuje rollup?

Roll up banner to stelaż reklamowy, którego cena może różnić się zależnie od rzeczy takich jak skomplikowanie wzoru i wymiary roll up. Może być to roll up 100×200, czyli rok up standard lub roll up 85×200. Jeśli chodzi o roll up warszawa, ceny są niesamowicie zróżnicowane. Jednak zwykle wahają się między 50, a 300 zł. Jest to spora rozbieżność, jednak rollup reklamowy to produkt bardzo spersonalizowany. Jest dopasowany do potrzeb klienta, więc roll-up cena może się różnić.

Jak rozłożyć i złożyć roll up?

Roll up reklamowy jest prosty w obsłudze. Często wystarczy pociągnąć za sznurek, aby rozłożyć baner roll up, a następnie w taki sam sposób się go składa. Jednak jeśli nasz rolap reklamowy jest bardziej stabilny, należy wyciągnąć cały mechanizm z opakowania, złożyć stelaż na którym będzie znajdować się grafika, a następnie rozłożyć listwę w dół. Tak złożony roll-up będzie stabilny, bez ryzyka zawalenia się w środku ważnego wydarzenia.


Jak przygotować grafikę na roll up?

Jeśli sam nie potrafisz przygotować grafiki na swoje rollupy, poradź się specjalisty. Ważne jest, aby jakość roll up design była jak najlepsza. Nie chcesz przecież, aby wszyscy zobaczyli piksele lub rozmazane granice na Twojej grafice. Musi być ona wyraźna, nie zawierać krzykliwych kolorów, a jednak przyciągać wzrok i wzbudzić zaufanie klienta. Postaw na stonowane barwy, a także spory font. Dzięki dobrze dopasowanemu roll upowi na pewno zapadniesz w pamięć wszystkim uczestnikom wydarzenia, czyli potencjalnym klientom Twojej firmy!

źródło: sharkdesign.pl – drukarnia Warszawa 24h

You may also like

Comments are closed.